Rahvusvaheline Karusnahaföderatsioon (International Fur Federation www.wearefur.com) käivitas selleaastase kampaania, mis näitab karusnahamoe kaubanduslikumat poolt. Kampaanias osalevad maailma juhtivad moe- ja elustiiliajakirjad (Vogue, Elle, WWD jpt) ja paljud erinevad sotsiaalmeediakanalid. Eesti meediaplatvormideks on ajakirjad Mood ja In Time ning Delfi Catwalk’i portaal. Kampaania veebisaidile pääseb läbi Karusnahaliidu kodulehel oleva bänneri või siit: www.thisisfurnow.com
Ülemaailmse kampaania fotod ja videod valmisid juulikuus Austrias ja valiku Look Book’i osasse jõudis ka Eesti kasuka- ja kindatootja Linda (www.lindante.ee) hülgenahast vest!
Kõiki tooteid saab osta läbi veebipoe www.furbazaar.com või otse tootjatelt.